Sinop’ta ilk kez düzenlenen fuarın büyük ilgi görmesinin ardından organizasyonun öncülerinden Yılmaz Öz, bir teşekkür mesajı yayımladı. Fuarın beklenen ziyaretçi sayısının çok üzerine çıktığını belirten Öz, elde edilen başarının tüm Sinop’un ortak emeği olduğunu vurguladı. Fuarın yaklaşık üç yıl önce bir hayal olarak başladığını ifade eden Öz, süreç boyunca karşılaşılan zorluklara rağmen inançlarını kaybetmediklerini söyledi. Öz, açıklamasında şu ifadelere yer verdi: “Sinop'ta ilk kez gerçekleştirilen fuarımızın beklediğimizin de üzerinde bir başarıya ulaşmasının gururunu ve mutluluğunu yaşıyorum. Yaklaşık üç yıl önce bir hayal olarak çıktığımız bu yolda, zaman zaman zorluklarla karşılaştık, uzun ve meşakkatli süreçlerden geçtik. Ancak hiçbir zaman umudumuzu kaybetmedik. Çünkü Sinop'un böyle bir organizasyonu hak ettiğine yürekten inanıyorduk. Bugün geldiğimiz noktada, hedeflediğimiz 57 bin ziyaretçi sayısının çok üzerine çıkarak yurt içinden ve yurt dışından 100 binin üzerinde ziyaretçiyi şehrimizde ağırlamanın sevincini yaşıyoruz. Bu başarı yalnızca bir kişinin değil, Sinop'a inanan ve destek veren herkesin ortak başarısıdır. Bu vesileyle, başta Sinop Valimiz Sayın Dr. Mustafa Özarslan olmak üzere, süreç boyunca desteklerini esirgemeyen tüm mülki amirlerimize, kamu kurum ve kuruluşlarımıza, belediyelerimize, sivil toplum kuruluşlarımıza ve emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum. Ayrıca, bu projeye inanarak yanımızda olan ve profesyonel tecrübesiyle fuarımızın başarıya ulaşmasında büyük katkı sağlayan Proaktif Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Hüseyin Şahin'e, katılımcı firmalarımıza, sponsorlarımıza, basın mensuplarımıza ve fuar alanını doldurarak bizlere güç veren tüm vatandaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum. Sinop'un birlik ve beraberlik içerisinde neler başarabileceğini hep birlikte gösterdik. Bu başarı, gelecekte gerçekleştireceğimiz daha büyük projelerin de habercisidir. Bizlere güvenen, destek veren ve bu heyecana ortak olan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Saygılarımla.” Yılmaz Öz, mesajını ise şu sözlerle tamamladı: “Bir hayalle başladık, inançla yürüdük, birlikte başardık. Bu başarı Sinop'undur.”

