DOĞANIN DENGESİ İÇİN BU CANLILARI KORUMAMIZ LAZIM
Sülün salımı etkinliğinde konuşan Vali Köksal Şakalar, tabiatın dengesinin korunması adına bu canlılara sahip çıkılması gerektiğini belirtti. Şakalar; “Bu alan avlanmaya kapalı bir alan. Tabiatın dengesini korumak için dengeyi daha uygun bir hale getirmek için Sülünlerimizi salacağız. Bu Sülünlerimiz benim daha önce çalıştığım Tekkeköy Gelemen Sülün Üretme İstasyonundan getiriliyorlar. Tüm vatandaşlarımızdan ve özellikle avcılarımızdan bu Sülünlerimize ve tüm canlılarımıza sahip çıkmalarını istiyoruz. Bunun yanında Avcılar derneğine bu civarda olan Abalı Köyünde yaşayan halkımıza ve diğer vatandaşlarımıza desteklerinden dolayı teşekkür ediyoruz. Bildiğim kadarıyla bu Sülünlerin salınması yaygınlaşan bazı böcek cinslerinin toplanmasına yarıyor. Zarar ziyan vermeden kazasız belasız, sülünlerimizin tabii hayata uyum sağlamasını temennisiyle hepinize teşekkür ediyorum” diye konuştu.

